Odpowiedzi

2010-02-16T19:48:53+01:00
"Ż"elazo mbu
n"Ó"ż noże
"H"istoria obcego pochodzenia
na"rz"ędzia mbu
st"rz"ały rz po t
pierwotny"ch" ch na końcu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:53:49+01:00
Żelazo- nie mam pojecia
nóż= wymienia się na noże ó na o
Historia-nie wymienne
narzędzia- w kilku dziesięciu wyrazach mimo wymiany na r
strzały- po spółgłosce t
pierwotnch- jeśli jest h to zawsze na koncu będzie zawsze ch