Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:50:37+01:00
1.Nie będziesz miał drinków cudzych przede mną.
2.Nie będziesz lał alkoholu swego nadaremno.
3.Pamiętaj abyś dzień święty oblał.
4.Pij zdrowie ojca i matki swojej.
5.Nie wylewaj.
6.Nie spijaj.
7.Nie mieszaj.
8.Nie rozcieńczaj.
9.Nie pożądaj kieliszka bliźniego swego.
10.Ani żadnej nalewki która jego jest.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T19:52:33+01:00
1 nie próbuj żadnego napoju alkoholowego
2 nie namawiaj innych do spożywania
3 nie ulegaj innym kiedy Ci proponują
4 nie oszukuj samego siebie ze nie chcesz
5 nie szukaj rozwiązania problemów w alkoholu
6 nie top smutków w alkoholu
7 namawiaj innych aby nie pili
8 rozmawiaj z innymi o nie piciu
9 pomagaj innym kiedy chcą sięgnąć po alkohol
10 staraj się wymyśleć jak najwięcej "za" nie piciem
  • arew
  • Początkujący
2010-02-16T19:52:49+01:00
1.Nie będziesz pił przed godz 13.
2. Nigdy nie pij ze smutku.
3.Pokarz ,że potrafisz bawic się bez alkoholu.
4.Szanuj matkę ,a nie wódkę.
5.Jechałeś ,nie pij.
6.Odmawiaj gdy mówią ''ze mną się nie napijesz?''
7.Pamiętaj każdy kieliszek to utrata zdrowia i grzech.
8.Pomyśl o potrzebach biednych ludzi wydając pieniądze na alkohol
9.Pomyśl czy twoje dzieci maja co jesc za nim napijesz sie
10.Wystrzegaj sie nadużywania alkoholu