Odpowiedzi

2010-02-16T19:48:55+01:00
Zwiekszenie cisnienia krwi jest niczym innym jak skutkiem powiekszenia sie srednicy naczynia krwionosnego przez co zwieksza sie ilosc przetoczonej krwi w jakims okresie czasu co nazywamy cisnieniem krwi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:51:21+01:00
Gdy rozszerzy się naczynie krwionośne (np. gdy wykonujemy duży wysiłek fizyczny, wytwarzamy wiele ciepła które organizm usuwa poprzez rozszerzanie naczyń krwionośnych) to zmniejsza się ciśnienie naszej krwi.