Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:50:57+01:00
{-3x-y=2 (2)
{y=-4x (1)
(1) wstawiam do (2):
{y=-4x
{-3x-(-4x)=2
{y=-4x
{-3x+4x=2
{y=-4x
{x=2 (3)
(3) wstawiam do (1):
{x=2
{y=-4×2
{x=2
{y=-8
UKŁAD OZNACZONY (2;-8)


2010-02-16T19:51:32+01:00
-y-3x=2
y +4x=0

-y-3x=2
-y+4x=0

-7x=2
x=-2/7

y=-4*-2/7
y=8/7

2010-02-16T19:52:38+01:00
{-3x-y=2
{y+4x=0

{-3x-y=2
{4x+y=0
________
x = 2

4x+y=0
4*2+y=0
8+y=0
y=0-8
y=-8