Odpowiedzi

2010-02-16T19:51:16+01:00
Dnia........... o godz........ w naszej szkole odbył sie przegląd kolęd i pastorałek. Wystapili uczniowie z klas od 4 - 6 . Wszyscy uczestnicy pięknie wykonali swoje utwory, jednak zwyciezca moze byc tylko jeden, a jest nią/nim................ Wszystkim uczestnikom gratulujemy wielkiego talentu i odwagi. Mamy nadzieję ze tego rodzaju imprezy stana się szkolna tradycją.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:04:25+01:00

Dnia 25.03.2009 roku w naszej szkole odbył się przegląd kolęd i pastorałek. Uczestniczyli w nim uczniowie z klas piątch,szóstych i trzecich. Dzieci z klas szóstych pięknie zaśpiewały kolędę. Była to kolęda którą nie wszyscy znali. Podziwiam dzieci że nauczyły sie tak trudnej dykcyjnie kolędy.Natomiast uczniowie klas trzecich zaśpiewali nieco prostsze kolędy i pastorałki, chociaż zdarzały sie trudniejsze. W przeglądzie wzięło udział około 30 uczniów naszej szkoły.
W tym samym dniu oceniono naszych uczestników.W skład jury wchodzili nauczyciele muzyki.

 

Miejsce pierwsze-Jakub Ladach III c

Miejsce drugie-Dorota Śledż VI a

Miejsce trzecie-Michał Masny V b

Serdecznie gratulujemy!

2010-02-16T20:08:06+01:00
Dnia np.12.12.2010 roku w domu kultury w Wielogłowach odbył się gminny przegląd kolęd.Uczestniczyło w nim 12 grup .
Jako pierwsza z grup wystąpił chór (wymyśl sobie ;D)śpiewał on pięknie.Następna grupa która miała wystąpić to chór z mojej szkoły .Wszyscy się stresowaliśmy lecz po minach jury chyba wszyło nam całkiem dobrze .Kolejnym punktem spotkania był film wszyscy daliśmy się do sali gdzie oglądaliśmy ekranizacje powieści Ani z Zielonego Wzgórza (ale jak chcerz możesz to pominąć lub zmienić tytuł filmu ;D),czekając na werdykt sendziów ,którzy w swojej sali ,dyskutowali każde za i przeciw .Narada jury trwała dość długo ,lecz my nie zauważyliśmy tego ponieważ film był bardzo ciekawy i trudno było sie nudzić .gdy film dobiegł końca ,poszliśmy na stołówkę gdzie wszyscy uczestnicy dostali dużą zapiekankę i ciepłą herbatę .po zjedzeniu tych pyszności ,udaliśmy sie znowu na sale gdzie jury miało ogłosić werdykt .ich ocena była jednogłośna 3 miejsce zajęli ......(wpisz sobie tu kogoś ) drugie miejsce zajęli..........a pierwsze miejsce.......zdobył : NASZ CHÓR
oklaskom i radościom nie było końca skakaliśmy i tańczyłyśmy nasza radość była ogromna .
Po odebraniu nagrody,czyli wartościowych książek do biblioteki szkolnej ,pełni radości wróciliśmy do szkoły .Gdy dotarliśmy na miejsce od razu udaliśmy sie do sekretariatu by pochwalić sie pierwszym miejscem