Przetłumaczyć tekst:
Ich heiße Marco Sartori. Ich komme aus Italien. Aber meine Familie wohnt schon zwölf Jahre in Deutschland, in Düsseldorf. Mein Vater arbeitet hier, meine Mutter auch. Ich bin 14 Jahre alt. Meine Schwester Stella und mein Bruder Claudio sind hier. Mein Bruder Alfonso - er ist schon 19 - ist wieder in Palermo. Er arbeitet dort. Ich spreche gut Deutsch, aber auch gut Italienisch, denn mein Vater spricht zu Hause nur Italienisch.

3

Odpowiedzi

2010-02-16T19:56:04+01:00
Nazywam sie marco.pochodze z Wloch ,ale moja rodzina mieszka juz od 12 lat w niemczech i dusseldorfie. moj ojciec tu prauje,moja mam tez.mam 14 lat.moja siostra stella i brat claudia sa tu . moj brat alfonso ma juz 19 lat ist w palermo. on tam parcuje .mowie dobrze po niemiecku ,ale tez dobrze po wlosku poniewaz moj ojciec mowi w domu tylk po wlosku
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:57:37+01:00
Mam na imię Marco Sartori. Pochodzę z Italii. Moja rodzina mieszka ponad 12 lat w Niemczech w Düsseldorf. Mój tato pracuje tutaj, a mama nie tutaj(w sensie,żenie w tym mieścia). Mam 14 lat. Moja siostra Stella i mój brat Claudio
mieszkają tutaj. Mój brat Alfonso-ma już 19 lat-jest(mieszka w) Palermo. On pracuje tam.Ja mówię dobrze po Niemiecku, albo po Italsku. mój tato mówi w domu po Italsku.

Liczę na naj.
1 5 1
2010-02-16T19:58:42+01:00
Nazywam się Marco Sartori. Pochodzę z Włoch. Ale moja rodzina mieszka już 12 lat w Niemczech, w Düsseldorfie. Mój tata pracuje tam, moja mama też. Mam 14 lat. Moja siostra Stella i mój brat Claudio są tutaj. Mój brat Alfonso - on ma już 19 lat - on znów w Palermo. on pracuje tam . Mówię dobrze po niemiecku, ale także dobrze po włosku, ponieważ mój tata w domu mówi tylko po włosku.