Odpowiedzi

2010-02-16T19:52:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:10:44+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Dodano substancji o charakterze KWASOWYM
1 5 1