A) Warszawa zajmuje 517km kwadratowych, a powierzchnia Krakowa jest o 19000ha mniejsza. Ile km kwadratowych ma powierzchnia Krakowa?

b)O ile hektarów powierzchnia Poznania jest mniejsza od powierzchni Krakowa, jężeli powierzchnia Poznania wynosi 261km kwadratowych?

Pilne!!!:)
Z góry dziękuje:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:52:21+01:00
1 ha - 0,01 km2
19 000 ha - x km2
x=19000*0,01/1
x=190 km2

517-190=327 km2

261km^= 26100 ha 32700 - 26100 = 6600 (ha) - o tyle jest mniejscza powierzchnia Poznania od powierzchni Krakowa


Mam nadzieję że pomogłam, liczę na naj... :)
2010-02-16T19:57:18+01:00
A)517km - 190km = 327km
odp. powieszchnia krakowa wynosi 327 km kwadratowych

b)327km - 261km = 66 km kwadratowych
1 1 1