Co i dlaczego robisz, gdy w wolnym czasie nie oglądasz telewizji??
Swoją odpowiedz napisz dwukrotnie-w postaci jednego zdania złożonego, drugi raz w postaci dwóch oddzielnych zdań pojedynczych.
Proszę nie piszcie tylko że gram na komputerze.

3

Odpowiedzi

2010-02-16T19:54:14+01:00
Gdy nie oglądam telewizji, często czytam książki, ponieważ to moja ulubiona rozrywka.

Często nie oglądam telewizji. Czytam wtedy książki, bo to bardzo wciągające.
14 2 14
2010-02-16T19:55:08+01:00
Jak lubisz czytać książki to:


W moim wolnym czasie zazwyczaj czytam książki, najczęściej przygodowe, gdyż te mnie najbardziej interesują.

w wolnym czasie czytuje książki. Najbardziej interesują mnie książki przygodowe.


A jak nie lubisz czytać książek to nie moja wina że nie trafiłam.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:55:18+01:00
W czasie wolnym gdy nie oglądam telewizji czytam książki, ponieważ jest to dobry i ciekawy sposób na zabicie czasu.

W czasie wolnym gdy nie oglądam telewizji czytam książki. Jest to świetny sposób na zabicie czasu.
5 4 5