Odpowiedzi

2010-02-16T19:53:10+01:00
2010-02-16T19:53:52+01:00
` Żaden, ponieważ wszyscy politycy to są za przeproszeniem 'głąby;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:57:35+01:00
Największe wrażenie wywarł na mnie polski polityk Lech Wałęsa.
Współzałożyciel i pierwszy przewodniczący "Solidarności", opozycjonista w okresie PRL. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej w latach 1990–1995.Człowiek roku 1981 według magazynu "Time" oraz laureat Pokojowej Nagrody Nobla (1983).W 1995 założył pozarządową organizację Fundacja "Instytut Lecha Wałęsy".W październiku 2008 przy poparciu rządu Donalda Tuska, pomimo sprzeciwu prezydenta Lecha Kaczyńskiego, Lech Wałęsa został członkiem nowo utworzonej 12-osobowej grupy refleksyjnej Unii Europejskiej, określanej jako "Rada Mędrców". Grupa, której powołanie zaproponował prezydent Francji Nicolas Sarkozy, ma się zająć rozpatrywaniem fundamentalnych zagadnień wymagających zmian i decyzji politycznych w niedalekiej przyszłości, takich jak globalizacja, zmiany klimatyczne, imigracja, rynek pracy .