Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:09:04+01:00
1. Ja mam dłuższe włosy niż ona. I have longer hair than she.
2. To drzewo jest największe. This tree is the bigger.
3. Ich zespól jest najlepszy. Their team is the best.
4. Ta sukienka jest najpiękniejsza. This dress is the most beautiful.
5. Ten samochód jest najdroższy w mieście. This car is the most expensive in city.
6. Ta książka jest bardziej interesująca. This book is more interesting.
7. Kolor czerwony jest brzydszy niż zielony. Red is uglier than green.
8. To były najgorsze wakacje. It was the worst vacation.
9. Mary jest niższa niż Tom. Mary is shorter than Tom.
10.Tata jest starszy od mamy. Dad is older than mum.

Mam nadzieję, że się spodoba. Pozdrawiam ;-)
29 4 29
2010-02-16T20:12:09+01:00
1.
On jest wolniejszy niż ty.
He is slower than you.

2.
Ty jesteś szybszy niż ja.
You are faster than I.

3.
Ona jest szczęśliwsza niż on.
She is happier than he.

4.
Ten film jest bardziej interesujący niż ostatni.
This film is more interesting than the last one.

5.
Ten samochód jest bardziej nowoczesny niż tamten.
This car is more modern than that one.

6.
On jest najlepszym człowiekiem.
He is the best person.

7.
Oni są najszybszymi zawodnikami.
They are the fastest competitors.

8.
Jestem najwyższy.
I`m the tallest.

9.
Ona jest najpiękniejszą dziewczyną jaką kiedykolwiek widziałem.
She is the most beautiful girl I`ve ever seen

10.
Ty jesteś najzabawniejszą osobą jaką kiedykolwiek znałem.
You`re the funniest person I`ve ever known.

11.
Ten dom jest najstarszy w mieście.
This hause is the oldest in the town.
11 4 11