Odpowiedzi

2010-02-16T19:55:10+01:00
Gdyż uczymy się nie na siłę, lecz aby mieć świetną przyszłość. Również, aby pomagać innym i nauczać.Poza tym obowiązkiem jest ona dla rodziców, by i oni byli z nas dumni, a Bóg by nas szanował. xDD Nie wiem czy to dobrze, ale jak coś too prosze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:57:08+01:00
Nauka jest obowiązkiem każdego z nas wobec Boga i naszych rodziców ponieważ jest to nasza praca którą musimy wykonywać. Bóg dał nam możliwość uczenia się a nasi rodzice zapewniają nam abyśmy mieli wszystko co potrzebne jest nam do nauki. Powinniśmy się uczyć chociażby poto aby odwdzięczyć się im za trud jakim jest nasze wychowanie. Często wyżądzamy krzywdę rodzicom a przez to Bogu dlatego też powinniśmy starać się by nauka była dla nas nie tylko obowiązkiem ale również przyemnością.
2010-02-16T19:57:10+01:00
Nauka jest obowiązkiem wobec Boga bo nas stwożył żebyśmy uczyli się o nim i zdobywali inne wiadomiości.

Nauka jest obowiązkiem wobec rodziców ponieważ oni dali nam życie, zawsze się nami opiekują oraz chcą dla nas jak najlepiej

LICZE NA NAJ.