Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T20:04:49+01:00
2010-02-16T20:07:04+01:00
Mg3(PO4)2 to Fosforan V Magnezu.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:08:28+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Mg3(PO4)2-ortofosforan(V) magnezu
10 5 10