Odpowiedzi

2010-02-16T20:01:53+01:00
Pałac Kultury i Nauki jest jednym z najbardziej charakterystycznych elementów panoramy Warszawy i, ze swoimi 237 metrami wysokości, jest najwyższym budynkiem w Polsce. Znajdujący się na 30 piętrze (114 metrów) taras widokowy stanowi popularna atrakcję turystyczną stolicy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:04:03+01:00
W stolicy Polski najbardziej podobały mi sie Łazienki, ponieważ jest tam bardzo duzo drzew, które nadają mu specyficzny klimat. Oprócz tego zyją tam równiez zwięrzeta, np. pawie i wiewiórki. Sa to zabawne stworzenia, które dodaja uroku temu miejscu. Szczególne wrażenie wywarł na mnie pałac na wodzie. Sprawił ze poczułam sie jak w bajce. Kolejna atrakcja tego miejsca sa rózne koncerty i występy które sie tam odbywają.
Według mnie jest to bardzo przyjemne miejsce i uwazam ze takie parki powinny byc utworzone we wszystkich miastach naszego pięknego kraju.
1 5 1