Odpowiedzi

2010-02-16T20:02:44+01:00
Prostopadłościan:
1dm - 10 cm

Pole powierzchni - 2 cm x 10 cm x 2 + 2 cm x 0,5cm x 2 + 5 mm x 10 cm = 40 cm² + 2 cm ² + 5 cm² = 47cm²
Objętość : 2 cm x 10 cm x 0,5 cm = 10 cm³

Sześcian:
Pole powierzchni: 1,2cm x 1,2cm x 6 = 2,4 x 6 =14,4cm²
Objętość 1,2 cm x 1,2cm x 1,2 cm = 1,728 cm³
60 3 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:09:14+01:00
A)
a=2cm
b=1dm=10cm
H=5mm=0,5cm

objętość:
V=2*10*0,5=10cm³

pole powierzchni
Pc=2cm*10cm*2+2cm*0,5cm*2+10cm*0,5cm*2=40+2+10=52cm²


B)
a=1,2cm

objętość
V=1,2cm*1,2cm*1,2cm=1,728cm³

pole powierzchni
Pc=Pp*6
Pp=1,2*1,2=1,44cm²

Pc=1,44cm²*6=8,64cm²

Pc-pole powierzchni
Pp-pole podstawy
V-objętość
105 4 105