Odpowiedzi

2010-02-16T20:01:40+01:00
Późno - później - najpóźniej

dziwny - dziwniejszy - najdziwniejszy

uprzejma - uprzejmiejsza - najuprzejmiejsza

silny - silniejszy - najsilniejszy

sprytnie - sprytniej - najsprytniej
22 3 22
2010-02-16T20:01:58+01:00
1. Późno, Później, Najpóźniej.
2. Dziwny, Dziwniejszy, Najdziwniejszy
3. Uprzejma, Uprzejmiejsza, Najuprzejmiejsza
4. Silny, Silniejszy, Najsilniejszy
5. Sprytnie, Sprytniej, Najsprytniej
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:03:01+01:00
PÓZNIEJSZY NAJPÓŻNIEJSZY
DZIWNY DZIWNIEJSZY NAJDZIWNIEJSZY
UPRZEJMY BARDZIEJ UPRZEJMY NAJBARDZIEJ UPRZEJMY
SILNY SILNIEJSZY NAJSILNIEJSZY
SPRYTNIE BARDZIEJ SPRYTNIE NAJBARDZIEJSPRYTNIE
13 4 13