Odpowiedzi

2010-02-16T20:04:30+01:00
Zrób prezentacje multimedialną i pościagaj obrazki z neta
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:04:40+01:00
No to zrób slajdy dotyczące np.
- warunków naturalnych
- położenia
- historii powstania
- zabytków ( 5 slajdów możesz zrobić skoro to ma byc o Włoszech)
- ustrój polityczny
- podział administarcyjny

odsyłam do :

http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82ochy

http://www.turystyka-wlochy.ezin.pl/


grafika z google.pl