Witam mam pytanie
mam kartę hd4870 radeon 500w zasilacz
mam problem
wszystko chodzi dobrze, ale gdy włączę grę to karta skacze (temperatura i zaczyna głośno chodzić wentylator, bywa też tak, że komputer się wyłancza!) co zrobić?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:05:43+01:00
Najlepiej przetestuj inny zasilacz. Teraz najlepiej jakbyś na siłę nie chodził w grę bo możesz spalić płytę główną.
1 5 1
2010-02-16T20:48:57+01:00
Dokładnie jak wyżej lub zamontuj lepszy system chłodzenia
1 5 1
2010-02-16T21:21:28+01:00
Prawdopodobnie przy włączaniu gry przeciążasz kartę i chłodzenie nie wyrabia. Właśnie może Ci się coś dziać z zasilaczem, bądź, jak wyżej, chłodzenie nie wyrabia. Najlepiej wymień też kartę i sprawdź na innej czy będzie Ci chodzić. Jeśli nie - najprawdopodobniej wina zasilacza (nie tego kabla, tylko pudełko w samym kompie).

Pozdrawiam
1 5 1