Wymyśl fajną nazwe dla zespołu na zawody siatki!!

PODPOWIEDZ: to dróżyna 6-osobowa i są tam 12-letnie dziewczyny

UWAGA: NIE CHCE DZIECINNYCH NAZW TYPU GWIAZDKI !! :-(((

prosze o pomoc i o fajne nazwy pytania prosze wysyłać wiadomością napewno odpowiem w przeciągu tygodnia lub dnia :-p !!

PROSZE NIE KIEROWAĆ SIĘ PRZEDMIOTEM WYBRAŁAM PIERWSZY LEPSZY NAPEWNO WSZYSTKIE ODPOWIEDZI PRZEMYŚLE!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:09:33+01:00
To zależy w jakich koszulkach grają i czy ładne są ;D
ale jak w jasnych to błękitne orki a jak w ciemnych to nie wiem ;p
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T20:09:46+01:00
Moja propozycja to angielski wyraz "happy six"
co znaczy szczęśliwa szóstka
2010-02-16T20:40:35+01:00
Ja bym postawiła na amazonki, albo np. gepardy bo to taka fajna nazwa prawie dla takich dziewczyn ok 12 roku życia:):) mi przynajmniej się podoba:):):)