Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T20:07:39+01:00
Jeśli chodzi ci o bitwę którą znam to wykorzystali wąwóz stojąc u jego wejść tempili* nadchodzących wrogów
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T20:07:50+01:00
Gdy teren był pagórkowaty. Wabiona przeciwnika po terenie znajdującym się w dole a reszta armii zaskakiwała przeciwnika atakując z góry.
Pamiętam, że to wykorzystano w jakiej bitwie ale nie pamiętam w jakiej chyba z Hanibalem.