Odpowiedzi

2010-02-16T20:10:47+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy Państwa na występ naszego szkolnego teatru , który przedstawi nam sztuke pt, Romeo i Julia. Wystep odpędzie sie dnia......... o godz........ w szkolnej auli.Wstęp bezpłatny.
Zapraszamy!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:10:51+01:00
Zaproszenie!
Szanowni Uczniowie oraz Nauczyciele,
serdecznie zapraszamy na występ szkolnego koła teatralnego pt. " Harfonijka " . Odbędzie się on 21 marca 2010 roku o godzinie 15.00 na hali sportowej w naszej szkole. Wstęp bezpłatny.

Szkolne Koło Teatralne Imbryk
6 4 6
2010-02-16T20:11:24+01:00
Zaproszenie.!
Samorząd uczniowski serdecznie zaprasza na występ szkolnego kółka teatralnego, które odbędzie się dnia 15 lutego (tj.poniedziałek) 2010r. w sali gimnastycznej. Przedstawienie będzie dotyczyły Święta Zakochanych, odczytywane będą wysyłane przez was Walentynki.
URS