Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T20:15:05+01:00
Narkotyki są nielegalna , bo udowodniają , ze gdy człowiek je
zażywa jest nie poczytalny ! nie wie , co robi
Czuję , się jak w niebo wzięty dla nie których to jest Bardzo dobre bo dla nich to jest odcięcie się od rzeczywistości czy też
Odprężenie się , ale właśnie pod wpływem narkotyków człowiek
nie wie co Robi , tak bardzo narkotyki uzależniają , ze możne dojść do śmierci . Jedna , dawka nie ale spojrzeć na to z innej strony jeśli człowiek jest nałogowce , możne dojść do śmierci !
2010-02-16T20:15:23+01:00
Narkotyki są nielegalne ponieważ zagrażają zdrowiu i życiu. Niszczą układ nerwowy i powodują że człowiek nie panuje nad tym co robi. Niektóre wywołują halucynacje a każdy uzależnia do końca życia.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T20:26:19+01:00
Narkotyki są nielegalne, dlatego, że są niezgodne z prawem, posiadanie narkotyków i ich zażywanie jest karalne. A dzieje się to dlatego, że narkotyk to jest taki środek, który, jeżeli się go bierze, to zmienia nasze myśli, uczucia, ciało, bardzo szkodząc człowiekowi. Branie narkotyków nałogowe równa się śmierć.