Odpowiedzi

2010-02-16T20:18:35+01:00
Brak żywności, samochody, niektórzy ludzie mam nadzieje ze moze byc nie mam wiecej pomysłow
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:22:07+01:00
Ptaki narażone są min. na:
*choroby
*wycieczenie
*temperaturę(zmienną)
*pogodę
*mysliwych
*zagrozenia samolotowe
*silne wiatry
*Trud zdobycia pokarmu
*Przemeczenie (chociaż nie wiem czy ptaki się męczą więc tego nie jestem pewna)
i tyle więcej mi nie przychodzi do głowy

2010-02-16T20:27:10+01:00
Smierc glodowa,zle warunki pogodowe i klimatyczne np gradobicia,meteoryty,samoloty,fabryki oraz mysliwi,drapiezniki.