Pomocy !! jak to napisać ?:)



Jesteś na wycieczce klasowej nad morzem. Napisz pocztówkę do kolegi z Anglii, w której:

- Zawrzesz informacje o tym gdzie jesteś
- wymienisz najciekawsze atrakcje
- powiesz jaka jest pogoda
- poinformujesz kiedy wracasz

2

Odpowiedzi

2010-02-16T22:11:20+01:00
Hej marcin
jestem w londynie,na wycieczce klasowej.
w londynie jest dużo atrakcji:Big BEN,THE LONDON EYE(młyńskie koło), St paul's Caredral(katedra),The London Aquarium(akwarium londńskie),Regent's Canal(rzeka po której mogą pływać łódki),The Monument(kolumna ,największa na świecie),Madame tussaud's(znajdują się tam modele sławnych ludzi).
Jest ciepło ,czasem popada.
Wracam 20 marca.

hey marcin
I am in London, the trip class.
London is a lot of attractions: Big Ben, The London Eye, St Paul's Caredral, The London Aquarium, Regent's Canal, The Monument, Madame Tussaud's.
It is warm, sometimes falls.
I'll be back March 20.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T22:14:29+01:00
Hello!
I'm so happy I'm currently at the sea in Kołobrzeg with my familly. It's great I love this please. It's so calm. The wather it's great and it's sunny. We were flying aircraft over the sea. It was great! I'm going by the molo everyday. In the last time I visited: Town Hall, The Palace Brunszwickich and the lighthouse. I' ll be back in two days. I miss you. Bye bye