Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T18:20:29+02:00
Najpierw wypisz dane:
Vo=72km/h=72000m:3600s=20m/s
V = 54km/h=54000m:3600s=15m/s
t = 20s
a = ? wzór:
a=(Vo-V):t
podstawiamy do wzoru;
a=(20m/s - 15m/s) : 20s
a=5m/s:20s
a=0,25 m/s²

i opowiedż; średnia wartośc przyspieszenia w tym czasie wynosi 0,25m/s²

  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T18:30:05+02:00
A=v*t
72k/h *+54km/h/2= 63km/h
a= 63 1000m/3600s *20s
a=17,5 *20s
a= 350m/s²