Odpowiedzi

2010-02-16T20:20:52+01:00
Przede wszystkim zwlaczać je dobrem ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:22:42+01:00
Aby było mniej zła na świecie trzeba najpierw samemu postępować dobrze, nie robić złych uczynków, a gdy to już spełnimy to musimy pomagać innym tak samo robić jak my, aż w końcu będzie nas dużo.przynajmniej ja tak myślę;)
2010-02-16T20:23:13+01:00
Moim zdaniem osoby, które np. kogoś zabiją powinni iść na dożywocie, albo kara śmierci, bo na tym świecie brak sprawiedliwości. Bo wiele jest zabójstw i osoby, które mordują dostają tylko po kilkanaście lat...
Prawo powinno się zmienić jak i ludzie na świecie...
1 5 1