Excel!!!!!!

Kwota 500 zł (umowa o dzieło) została powiększona o 5%. A następnie została zmiejszona o 19% ( podatek jest od 5% z 500 zł), 19%-(5% z 500 zł). Do tego dodaj kwotę wolną od podatku - 50 zł, którą trzeba dodać do : 500zł+(5% z 500zł)-(19% 5% z 500 zł)+50 zł.
Oblicz jaką kwotę dostaniemy po wszystkich operacjach na umowę o dzieło.

2

Odpowiedzi

2010-02-16T20:24:15+01:00
Mi sie wydaje ze 549zl 86gr mam nadzieje ze dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T23:07:46+01:00
5/100 * 500
2500/100 = 25zł

19/100 * 25
475/100 = 4,75zł

25 - 4,75 = 20,25zł

500+20,25+50 = 575,50zł

Po wszystkich operacjach kwota będzie wynosiła 575 złotych i 50 groszy.
2 3 2