Odpowiedzi

2009-10-13T18:14:52+02:00
Bardziej zainteresowała mnie adaptacja filmowa,poneważ w filmie są sceny niektóre straszne i w film jest interesujący.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T19:33:38+02:00
Adaptacja filmowa jest o wiele ciekawsza, gdyż ukazuje emocje, jakie towarzyszyły bohaterom. Co prawda, gdy czytamy książkę wyobrażamy sobie sceny i postacie, ale w filmie jest to świetnie pokazane. Bardziej zainteresowała mnie adaptacja filmowa, ponieważ wszystkie sceny są świetnie ukazane, można wczuć się w sytuację bohaterów, towarzyszyć im od początku do końca obrazów, smucić się i cieszyć wraz z nimi.
2009-10-13T20:34:06+02:00
Bardziej zainteresował mnie dramat ponieważ w adaptacji filmowej niektóre wątkim są omijane, czasem nawet te bardzo ciekawe. czytając także można sobie wyobrazić postacie, nie trzeba ich widzieć, ponieważ są dokładnie opisane.