Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T18:10:37+02:00
1-0,125 * 1/2 / 7/8 - 3/4 = 0,875* 1/2 * 8/7 - 3/4 = 875/1000 * 8/14 - 3/4 = 7000/14000 - 3/4 = 2/4 - 3/4 = -1/4
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T18:10:45+02:00
1-0,125x1/2:7/8-3/4=
=1-0,125*0,5:0,875-0,75=
=1-0,0625:0,875-0,75=
=1-0,071428-0,75=
=0,18
2009-10-13T18:15:41+02:00
=1-125/1000*1/2÷7/8-3/4=1-125/2000*8/7-3/4=1-125/1750-3/4=7000/7000-500/7000-5250/7000=1250/7000=125/700=5,6