Odpowiedzi

  • Moja
  • Początkujący
2010-02-16T20:50:00+01:00
1.
Balladyna zabiła swoją siostrę i w zamian za to nosiła krwawe znamię na czole..

2.
za wszystkie jej złe uczynki, zabicie wielu ludzi strzelił w nią piorun.

3.
Wstydziła się ona swojej matki i w zamian za tą zniewagę matka odwróciła się od niej..
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:57:32+01:00
W powieści Balladyna poczucie winy i kary zostało bardzo dobrze opisane. A mianowicie to poczucie winy i kary należy do Balladyny która całe swoje życie żyła w kłamstwach i zawiści do ludzi. Balladyna wiele razy zazdrościła swojej siostrze wielu rzeczy. Jednak złośc rozrosła się w dziewczynie kiedy do ich chaty zajechał Kirkor. Poniewaz obie dziewczyny spodobały się mężczyźnie poszły zbierac maliny aby rozegrać która zostanie jego żoną. Balladyna była leniwa i nie chciało jej sięzbierac malin, ale kiedy w zawiści i zazdrości zobaczyła że jej siostra ma pełen dzban a ona nic zabiła ją a cały jej dzban wzięła razem ze sobą. Właśnie po tym zdarzeniu na czole Balladyny pojawiło ziekrwawe znamię które było karą za zabicie i kłamstwo matki oraz Kirkora. Kiedy Balladyna zasiadla na tronie zaczyna osądzać ludzi których oczerniała zabiciem siostry i skazuje ich na śmierć ale w zamian za taki wyrok po raz pierwszy sama skazuje siebie bo wie że kłamię. Kiedy do dziewczyny przychodzi jej niewdoma matka Balladyna zachowuje się tak jakby w ogóle jej nie znała za co matka odwróciła się od niej ale niedługo po tem matka Balladyny umiera. balladyna ponieważ nie chciała się przyznac do zabicia wlasnej matki przez tortury ponownie oczernia niewinnych ludzi śmiercią za co wydaje na siebie trzeci wyrok przez kłamstwo i zawiś co władzę. Wtedy nagle nie wiadomo skad dziewczynę trafia piorun który natychmiast ja zabija. I właśnie to jest poczucie winy i kary i mówi o tym że każda wina zawsze dostanie odpowiednią karę i nie ma od tego ucieczki.

Więcej już nie wymyśle mam nadziję że pomogłam :)