Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T20:31:30+01:00
Witajcie wszyscy słuchacze naszego radia. Dziś przygotowałam dla Was audycję "Wielki post czas pracy nad sobą." Wielu ludzi zastanawia się po co w ogóle jest wielki post, uważają to za szopkę. Przez okres Wielkiego Postu należy pomyśleć nad swoim dotychczasowym życiem i pomyśleć co można w nim zmienić. Należałoby napisać sobie postanowienia. Np. "Nie będę jeść słodyczy." Takie postanowienie pokazuje człowiekowi jak może mieć silną wolę.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:38:15+01:00
Witam wszystkich na audycji, która została poswięcona czasu oczekiwania na zmartwychwastanie. Dzis w naszym studiu gosci Ks.
Krzysztof serafin.
Prosze nam powiedziec czym według chrzescijan jest wielki post??
Wielki post jest to czas pracy nad sobą. Ludzi nawracają sie ze złej drogi i czesto starają sie naprawic swe błedy jakie w zyciu popełnili.
A czy wiekszosc wierzących uczstniczy w wielkim poscie??
Sadze ze tak. Kazdy z nas predzej czy pozniej zrozumie czym jest tak zacne przezycie jakim jest Wielki Post który jest czasem oczekiwania na Zmartwychwstanie Pana.
Co trzeba zrobic by uczestniczyc w życiu religijnym i w czasie Wielkiego postu?
Wystarczy modlic się i zrezygnowac z używek wyciszyc swój umysł i duszę.
Czy jest cos co Chciałby Ksiądz przekazac wiernym na naszej antenie?
Chciałbym im zyczyc wytrwałosci w dązeniu do celu jakim jest cięzka praca nad sobą.
Dziękuje bardzo! Ze studia Andrzej Dymała
2 3 2