Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:34:29+01:00
1.100%:20%=5
5×8,4=42
2.100%:50%=2
2×110=220
3.100:33jednatrzecia=3
3×111=333
4.100%:0,5%=200
200*9,5=1900
5.150%-100%=50%
90-30=60
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T20:37:54+01:00
A)
20% ---- 8,4
100 %---- x
x= 100 ×8,4 ÷20
x= 42

b)
50% ---- 110
100% ---- x
x= 100 × 110 ÷ 50
x= 220

c)
33 1/3 % ---- 111
100 % ---- x
x= 100 × 111 ÷33 1/3
x= 333

d)0,5% ----- 9,5
100% ------ x
x= 100 × 9,5 ÷ 0,5
x= 1900

e) 150% ---- 90
100% ---- x
x= 100 × 90÷ 150
x= 60
2010-02-16T20:55:50+01:00
Odpowiedz w zalaczniku - nie ma za co i do uslug :)
mam nadzieje ze dostaniesz dobra ocene :)