Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T18:21:27+02:00
Dane:
ilość sztuk - 1000
a√2 = 30cm
15% wszystkiego - sklejenie ścian i odpadki

Rozwiązanie:
a√2 = 30cm / /√2
a= 30/√2 cm / *√2
a= 30√2/2 cm
a=15√2 cm
Powierzchnia sześcianu = 6a2 = 6 * (15√2)² = 6* 225*2 = 225*12= 2700cm²
powierzchnia 1000 sztuk pudełek - 2700 * 1000= 2700000 cm² = 270m²
powierzchnia 1000 sztuk pudełek - 15% wszystkiego = 270m² - 15%*270m² = 270m² * 0,15 * 270m²= 270m² - 40,5 m² = 229,5 m²
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T18:42:59+02:00
1000
a√2 = 30cm
15% calosc

a√2 = 30cm
a= 30/√2 cm pozbywam sie niewymiernosci z mianownika
a= 30√2/2 cm
a=15√2 cm

Pow sześcianu = 6a²=
= 6 * (15√2)² = 6* 225*2 = 225*12= 2700cm²

pow.1000 sztuk pudełek
2700 * 1000= 2.700.000 cm² = 270m²

pow. 1000 sztuk pudełek
15% wszystkiego =
=270m² - 15%*270m² =
= 270m² * 0,15 * 270m²=
= 270m² - 40,5 m² = 229,5 m²