Odpowiedzi

2010-02-16T20:35:49+01:00
W Siłaczce ujmuje tułaczka życiowych Pawła Obareckiego i Stanisławy Bozowskiej. Którzy dużo wycierpiał w swoim życiu. Dopiero w obliczu śmierci Stanisławy los pozwolił im znów spotkać się razem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:35:54+01:00
Siłaczka mogła ująć Cię tym że wspaniały człowiek, lekarz jakim był Paweł Obarecki, mimo niesienia swojej pomocy medycznej dla innych nie zyskał akceptacji mieszkańców, którzy non stop atakowali go, nie mógł uzyskać akceptacji.