Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T20:33:45+01:00
Zalety :
1,szybki dostep do szkol
2.szybko dostep do szpitali
3.dobra praca
4.wiecej znajomosci/ludzi
5.blizej swiata

wady:
1.duzo chorb
2.duzy ruch


wiecej nie wymysle xdd
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • n132
  • Początkujący
2010-02-16T20:36:10+01:00
Wady:
1) mocniej zanieczyszczone powietrze
2) chałas
3)dużo samochodów
4) korki
5)tłok w sklepach i czasem na ulicach

Zalety:
1) duży wybór produktów w sklepach
2) duża ilość sklepów sporzywczych i marketów
3) ma się zasięg w telefonie
4) wszędzie blosko
2 4 2
2010-02-16T20:37:23+01:00
Zalety:
1.Blisko do sklepów i punktów rozrywki.
2. Dostępność Szkół Wyższych.
3. Rozwinięta telekomunikacja miejska.
4. Bliskość urzędów.
5. Łatwiejszy dostęp do opieki medycznej.
Minusy:
1. Mało zieleni.
2. Zanieczyszczone powietrze.
3. Trudniej się "wybić", wykazać.
4. Zamiast domów jednorodzinnych bloki i kamienice.
5. Większa przestępczość.
1 3 1