Pisze do ciebie żeby powiadomic cię o moich planach na weekend.Na początku chciałbym pojechac do Mikołajek na basen.Nastepnie zjeśc włoska pizze i wrucic do Orzysza o godzinie 18.Jeśli chcesz pojechac ze mną to zadzwoń najprędzej do piątku wieczorem.Mam nadzieję że usłysze cie wkrutce. Przetlumaczy mi ktoś ? Proszę ; )

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:34:48+01:00
PONIŻEJ PO POLSKU

Piszę do ciebie żeby powiadomić Cię o moich planach na weekend. Na początku chciałbym pojechać do Mikołajek na basen. Następnie zjeść włoską pizze i wrócić do Orzysza o godzinie 18.00. Jeśli chcesz pojechać ze mną to zadzwoń najpóźniej do piątku wieczorem. Mam nadzieję że usłyszę Cię wkrótce.

PONIŻEJ PO ANGIELSKU

I am writing to you to tell you about my plans for the weekend. At the beginning I would go to the pool Eryngium. Then eat Italian pizza and go back to Orzysz at 18.00. If you want to go with me to call by Friday evening. I hope to hear you soon.
1 5 1
2010-02-16T20:40:09+01:00
Hi!
I'm writeing to you to tell you what I'm going to at the weekend. At first I'd like to go to Mikołajki to the pool. Next I'd like to eat Italian pizza and come back to Orzysz. If you want to come with me call me before Friday midnight. i hope we will meet soon.
Wszystko tak samo tylko na kożcu jest że się chcemy spotka wkrótce.
Ps. Sprawdź nazwy miast. :)
1 5 1
2010-02-16T20:45:50+01:00
Write to you to tell you about my plans for the weekend. At the beginning I would go to the city Mikolajki the pool. Then eat Italian pizza and to return to the city Orzysz at 18 If you want to go with me a call soon to Friday evening. I hope to hear you soon.