Odpowiedzi

2010-02-16T20:40:23+01:00
M gimnazjum
D gimnazjum
C gimnazjum
B gimnazjum
N z gimnazjum
Msc o gimnazjum
W gimnazjum!

M oko
D oka
C oku
B oko
N z okiem
Msc o oku
W oko

M mieszczanin
D mieszczanina
C mieszczaninowi
B mieszczanina
N z mieszczaninem
Msc o mieszczaninie
W mieszczaninie

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:21:48+01:00
M) -||- (wszystko takie same)
D)gimnazjum | oka | mieszczanina | kaczęta | pisklęcia | cielęcia |
C)gimnazjum | oko | Mieszczaninowi | kaczęciu | pisklęciu | cielęciu |
B)gimnazjum | oko | mieszczanina | kaczę | pisklę | ciele |
Ms)gimnazjum | oku | mieszczaninie | kaczy | pisklęciu | cielęciu
N)gimnazjum | okiem | mieszczaninem | kaczą | pisklęciem | cielęciem
W)gimnazjum | oko | mieszczaninie | kaczęcie | pisklę | cielę
l. poj | l.poj| l.poj| l.poj.| l.poj.| l.poj

Na szóstkę pewnie nie będzie, ale większość powinna być dobrze =)