Odpowiedzi

2010-02-16T20:37:07+01:00
- budownictwo
- stomatologia
- lekarz
- aptekarz
-hutnicy
-górnicy

przede wszystkim są to osoby ciężko pracujace fizycznie

Dasz najj??;)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:38:02+01:00
Inżynier /technik
farmaceuta
inforamtyk
lengwistyka
informatyka

rozni rodzaje fachowcow przede wszystkim !


Największe zapotrzebowanie w tym okresie na nowych pracowników zgłaszały następujące branże: l Handel i sprzedaż l Bankowość i finanse l Budownictwo i nieruchomości.

licze na naj
1 5 1
2010-02-16T20:40:58+01:00
Myślę że na chwilę obecną największe zapotrzebowanie jest na pracowników fizycznych takich jak np. elektrycy. Zdecydowanie jest przesyt humanistów np. psychologów, specjalistów od zarządzania itp.
1 5 1