Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:39:50+01:00
Zrobię to metodą przeciwnych współczynników
x+y=70
x-y=22
------------------------
2x=92 I:2
x=46

46+y=70
y=70-46
y= 24

x=46
y=24

spr.

46+24=70
46-24=22

70=70
22=22
1 5 1
2010-02-16T20:45:11+01:00
Metoda Podstawiania:

{ a+b=70
{ a-b=22

{a=70-b
{a-b=22

{a=70-b
{70-b-b=22 //+2b; - 22

{a=70-b
{70-22=2b

48=2b /:2
b=24

a=70-b

a=46
b=24

spr.
a+b = 46+24 = 70
a-b = 46-24 =22
2010-02-16T20:45:52+01:00
X+y=70
x-y=22
x=46
y=24
spr.
46+24=70
46-24=22