Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:42:40+01:00
Głupi jak but
szyć komuś buty
wchodzić z butami (w czyjeś życie, sprawy
słoma komuś z butów wychodzi
coś zdaje się psu na buty
umarł w butach
takie buty!
2010-02-16T20:43:06+01:00
Głupi jak but.
szyć komuś buty.
umarł w butach.
wchodzić z butami (w czyjeś życie, sprawy).
słoma komuś z butów wychodzi.
nie kiwnąć (nie ruszyć) palcem w bucie .

mam nadzieję, że chodziło ci o to jak tak to prosze bardzo :)