Ułóż w porządku chronologicznym oraz podaj daty wydarzeń świadczących o lekceważeniu przez III Rzeszę postanowień Traktatu Wersalskiego:

-Przywrócenie powszechnej służby wojskowej
-Udział lotnictwa niemieckiego w wojnie domowej w Hiszpani
-Wkroczenie Wehrmechtu do Pragi i Utworzenie Protektoriatu Czech i Moraw
-Zajęcie Nadrenii
-Anschluss Austri

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:49:27+01:00
Przywrócenie powszechnej służby wojskowej 1935
Zajęcia Nadrenii 1936
Udział lotnictwa niemieckiego w wojnie domowej w Hiszpanii 1936-1939
Anschluss Austrii 1938
Zajęcie Nadrenii 1939
2010-02-16T20:50:29+01:00
Przywrócenie powszechnej służby wojskowej(tu jako tako nie ma daty)
Zajęcie Nadrenii 1934r.
Udział lotnictwa niemieckiego w wojnie domowej w Hiszpanii 1936r.
Anschluss Austrii 1938r.
Wkroczenie Wehrmechtu do Pragi i Utworzenie Protektoriatu Czech i Moraw marzec 1939r.