Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:47:42+01:00
Żeby zostać Misjonarzem nie trzeba jeździć po całym świecie. Myślę, że żebym mogła/mógł zostać misjonarzem, muszę pomagać. Pomagać chorym, potrzebującym i biednym, oraz tym ludziom, którzy nie mają jak żyć na świecie. Biednym kupić chleb, przyodziać ich, dać jeść. Chorych odwiedzać i pocieszać, aby nie tracili wiary.Bezdomnych wspomagać finansowo. Trzeba żyć tak, by myśleć o innych, a nie tylko o sobie!
Hmmm. nie wiem czy to dobre ale coś takiego znalazłem.
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T23:10:43+01:00
# uczęszczać na Maszach Św.
# modlić sie
# prosić Boga o pomoc,nie bać się prosić o pomoc
# pomagać innym
# żyć pobożnie
# żyć cnotliwie
# być podpożądkowanym Bogu
# czytac Pismo święte
# głosić Pismo Święte

Mogę liczyć na najlepsze ; d
<3
2 3 2