Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:52:00+01:00
Moja koleżanka jest bardzo życzliwa. Pomaga mi w trudnych sytuacjach , zawsze ratuje mnie z kłopotów . Zawszę mogę na nią liczyć . Jest prawdziwym przykładem przyjaciela i nigdy nie zostawia mnie w potrzebie za co jestem jej niezmiernie wdzięczna . Zawsze mogę na niej polegać i ona na mnie też Dziękuję jej za to.
2010-02-16T20:54:16+01:00
Mój kolega ze szkoły bardzo dobrze się uczy ma na imie Michał i jest moim najlepszym kolegom bardzo go lubie on mnie też jest on moim koloegą z ławki spisujemy od siebie zadania jak niemamy opowiadamy sobie kawały i się rozśmieszamy bo śmiech to przecież zdrowie bardzo go lubie on mnie też ja to wiem bo mi powiedział.

LICZE NA NAJ.
1 5 1