Odpowiedzi

2010-02-16T20:55:52+01:00
Australia-Steve Robert Irwin
Grecja-Sokrates,Arystoteles
Japonia-Akiyoshi Toshiko
Holandia-Vincent Van Gogh
Hiszpania-Conrado Moreno,Pedro de la Rosa
Szwajcaria-Max Frisch i Friedrich Dürrenmatt
Belgia-Jacques Brel, Pieter Breugel, Victor Horta

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:19:56+01:00
Australia: Mel Gibson (aktor), Ian Thorpe(pływak), Nicole Kidman(aktorka),
Grecja: Sokrates(filozof), Platon(filozof), Arystoteles(filozof),
Japonia: Jigoro Kano(twórca judo), Morihei Ueshiba(twórca aikido)
Holandia: Rembrant van Rijn(malarz), Vincent van Gogh(malarz)
Hiszpania:Penelope Cruz(aktorka), Salwador Dali(malarz)
Szwajcaria: Max Frisch(pisarz), Jeremias Gotthelf(pisarz)
Szwecja: Abba(zespół), Alfred Nobel(wynalazca), Astrid Lindgren(pisarka)
2 4 2