Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:52:00+01:00
Możesz napisać tak:
Uważam, że Opowieści z Narni to opowieść ponad czasowa, ponieważ uczucie będące morałem tej książki jest bardzo uniwersalne. To uczucie to miłość i przyjaźń, która niezależnie od czasu i miejsca będzie miała takie same znaczenie.
4 4 4
2010-02-16T20:52:35+01:00
Dlatego, że jest tam wątek przyjaźni, zazdrośni, odwagi i dobroci oraz bezinteresowności. no i walka dobra ze złem.
przesłanie hmm np że trzeba walczyć ze złem na każdy możliwy sposób. trzeba żyć w zgodzie z rodzeństwem, trzeba potrafić wybaczać, nawet zdradę. trzeba wierzyć w swoje marzenia
3 4 3