Odpowiedzi

2010-02-16T20:50:52+01:00
No , ubrać lalkę , np jak VANESSA HUDGES i tam bedzie pisac gdzies jak ją ubierzesz ' dodaj do albumu ' . no i do daj i już ;! ( chyba tak ma być z tą lalką Medoll )
1 1 1
2010-02-16T20:53:33+01:00
Logujesz się na konto w zależności od tego na jakim portalu blogerskim jesteś zalogowana, następnie klikasz USTAWIENIA , potem powinno być tam napisane wgraj avatara klikasz to następnie wybierasz obrazek który chcesz wgrać potem OK i już.


ps. przepraszam za błędy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:54:35+01:00
Najłatwiej jezeli masz naciśnij przycisk Print Screen SysRq (zaraz po f12) wklej obrazek w painta wytnij to co chcesz i zapisz.
na blogach sie nieznam ale probowałbym językiem html dokładnego polecenia html w domu nie mam ale w internecie znajdziesz
2 3 2