Odpowiedzi

2010-02-16T21:04:22+01:00
Moim zdaniem to powiedzenie jest trafne. Po chłopcach można się wszystkiego spodziewać. Uważam tak ponieważ w każdej chwili mogą wymyślić coś, co potem może się okazać nierozsądne. Poza tym to oni najczęściej są winni kłótni. Dlatego trzeba być ostrożnym bo z nimi nie ma żartów.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:06:16+01:00
"Z chłopakami nigdy nic nie wiadomo "w pełni zgadzam się z z tym stwierdzeniem. ich zachowania nigdy nie można przewidzieć, każdy z nas przyzna że różnimy się od chłopaków pod wieloma względami. zawsze mają w głowie szalone pomysły, na niektóre z łatwością ulegamy. i choć chciałybyśmy wiele w nich zmienić niestety nic na niech nie możemy poradzić. większośc chłopaków w trudnych sytuacjach(i nie tylko)najpierw coś robi, podejmuje decyzje a dopiero później myśli ; )
3 5 3