Odpowiedzi

2009-10-13T18:35:27+02:00
Esencja herbaciana zmieniła barwę na trochę jaśniejszą po dodaniu soku z cytryny.

Wniosek: Sok z cytryny ma właściwości wybielające.
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T20:13:42+02:00
Gdy dodamy do herbaty kilka kropel cytryny zmieni ona barwę z brązowej na żółtą. Dzieje się tak, ponieważ herbata jest wskażnikiem, czyli substancją zmieniającą barwę pod wpływem kwasów.
7 4 7