Z wymienionych działań podkreśl te które stanowiły daleko idące ustępstwa na rzecz Niemiec i prowadzące do wzrostu zagrożenia nową wojna światowa .

>Układ w Locarno
>Plan Dawesa
>Układ w Monachium
>Zajęcie przez Francję i Belgię zagłębia Ruhry
>Zgoda na Anschluss Austrii
>Międzynarodowa izolacja Niemiec po zakończeniu i wojny światowej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:02:12+01:00
>Układ w Monachium
Zgoda na Anschluss Austrii
2010-02-16T21:16:20+01:00
Układ w Monachium
Zgoda na Anschluss Austrii