Odpowiedzi

2009-10-13T18:39:52+02:00
(x³)⁴ * (x²)⁵ / (x⁴)⁶ = x¹² * x¹⁰ / x²⁴ = x²²/x²⁴ = x⁻² = (1/x)² = 1/x²
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T18:40:05+02:00
(x³)⁴ * (x²)⁵
--------------------= x¹² *x¹⁰/ x²⁴= x²²/x²⁴= x⁻²
(x⁴)⁶
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T19:06:57+02:00
X"(małe cyferki)3x4+2x5= X12+10=25
------------------------------ --------------==== X25:20= X1.250
X 4x5 X20


te cyfry to potęgi